Inte reklam, bara information om bra sommarboende

Mollösund 2005.

Vill egentligen inte göra reklam för nåt eller någon
 på min blogg men, här är undataget från den regeln. ;-)

Har under dom sista 25 åren alltid spenderat ett par dagar på min kompis "land"
varje sommar .Så och även i år där vi firade hennes 50 årsdag
(se en tidigare blogg längre ner).
Nu hör det till saken (REKLAM eller INFO)  att denna gode vän även har
 lägenheter och rum till uthyrning.
Därför dristar jag mig till som sagt vad att frångå min regel om reklam
och ge er adressen

22667-20
© G Salaris 2005
http://www.mollosundslagenheter.com/   (klicka på länken)

ps, jag har även bilder som jag tagit för
henne på hennes hemsida (reklambilder)  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback