Brittsommar Men Inget Bad!


Brittsommar basunerar meteorologerna eller skall jag säga SMHI ut !?
Det står så i dagstidningarna. Precis som om SMHI är en person att lita på?
Hursomhelst -
SMHI lovar vackert väder och sommartemperaturer i hela landet http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,708663,00.html
Upp till 20 grader i Götaland och Svealand. (aftonbladet idag)
Kanske man skall ta fram badbyxorna och hänga in vinterkängorna igen
och när jag ändå håller på byta till sommardäck resten av veckan?
Så mycket vet jag däremot är sant och det är att min granne på landet
åker på en 8 måndars rundvandring i sydostasien i morgon .
Hon lär inte behöva vinterdäck framöver. HEPP.

22667-29
© Foto G salaris 2005


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback